HOUUHOUU
tiistai 28. syyskuuta 2010
TWITERI!!!
twitter on melkee samalainen ku facebook, siinä voi jakaa omia kuulumisia, mielipiteitä yms. mutta aika tylsä paikka, suositellaan nolifeille joilla ei oo facebookia
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti