tiistai 28. syyskuuta 2010

TWITERI!!!

twitter on melkee samalainen ku facebook, siinä voi jakaa omia kuulumisia, mielipiteitä yms. mutta aika tylsä paikka, suositellaan nolifeille joilla ei oo facebookia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti