HOUUHOUU
tiistai 7. syyskuuta 2010
pätmään
From
purpcheese
Kuvassa on siis Batman ja se kuvastaa minua koska se on mies ja se tykkää tytöistä.
Sain laittaa kuvan tänne koska laiton Flickr'in asetuksista niin että se näyttää vain kuvat jotka voi julkaista.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti