tiistai 2. marraskuuta 2010

TET tarina

Tet tarina ei välttämättä ole mikään paras vaihtoehto koska varmaan kenelläkään ei ole tettipaikasta mitään kuvia. Ja se voisi olla monella aika yksitoikkoista jos ei ole tehnyt kuin paria asiaa koko viikon ajan tetissä.Ite voisin tehä Digitarinan kiesimisestä. siitä löytyy kuvia ja kokemusta :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti