tiistai 14. syyskuuta 2010

blogin muistinpanot

Joo video meni taas vähä sillee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos mut kyllä mä jotain sain päähäni siitä videosta. Blogi on siitä hyvä kun sitä käyttää ihmiset enemmän ja siellä voi jakaa enemmän mielipiteitä ja sieltä voi löytää enemmän tietoa ja apua muitten blogeista lukemalla, että kyllä Blogi on parempi kuin Moodle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti