tiistai 9. marraskuuta 2010

9.11 Tehtävä

Joo niinhän se on et ku tietokone luokkaan tullaa ja jotai pitäs tehä ni sitte suurin osaa täällä pelailee vaan, itekki aina välillä mut teen siinä ohella sitte ne tehtävät mitkä pitää tehä. Onhan se kotona helpompi keskittyy ku ei oo ketää häiritsemäs siinä eikä sitä tuu sit pelailtuu mitää tylsii nettipeleikää mitä koulus pelailee. opettaja vois ilmottaa asiasta sille pelaajalle ja jos mitään ei tapahdu ni antaa olla sitte, se on sen pelaajan oma asia että tekeekö tehtävät vai ei.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti